مدلهای MO

 

 

مدلهای MOWI - MO -  MOW

 

 

مدل  MO

 

 

ایستگاه شارژ موبایل مدل MO مدل موبایلی داخلی، دستگاهی است که برای رفاه بیشتر شهروندان ساخته شده است و هنگامی که شهروندان در مکانهای عمومی مسقف ادارات، سازمانها، فرودگاهها، هتل ها، رستوران ها، ایستگاهها و .. با اتمام شارژ موبایل و تبلت مواجه می گردند می توانند از این دستگاه استفاده نمایند این ایستگاه شارژ دارای 10 الی 12 خروجی جهت قرار گرفتن موبایل می باشد و دارای انواع فست شارژرها و شارژر وایرلس می باشد فضای لایت باکس بالا و فضای پایین آن می تواند جهت تبلیغات و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار گیرد این دستگاه تنها قابلیت قرارگیری در فضای بسته را دارد.

 

شارژر اماکن عمومی - ایستگاههای شارژر موبایل - شارژرهای عمومی

 

 

 

مدل MOW 

 

ایستگاه شارژ موبایل مدل MOW مدل موبایلی بیرونی دستگاهی است که برای رفاه بیشتر شهروندان ساخته شده است و هنگامی که شهروندان در مکانهای عمومی با اتمام شارژ موبایل و تبلت مواجه می گردند می توانند از این دستگاه استفاده نمایند این ایستگاه شارژ دارای 10 الی 12 خروجی جهت قرار گرفتن موبایل می باشد و دارای انواع فست شارژرها و شارژر وایرلس می باشد فضای لایت باکس بالا و فضای پایین آن می تواند جهت تبلیغات و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار گیرد این دستگاه قابلیت قرارگیری در فضای باز و هرنوع شرایط آب و هوایی است و امکان نصب فونداسیون و یا پیچ شدن برای آن وجود دارد.

 

شارژر اماکن عمومی - ایستگاههای شارژر موبایل - شارژرهای عمومی

مدل MOWI

 

ایستگاه شارژ موبایل مدل MOWI دستگاهی است که برای رفاه بیشتر شهروندان ساخته شده است و هنگامی که شهروندان در مکانهای عمومی پارکها، ایستگاهها، ادارات، سازمانها، فرودگاهها، هتل ها، رستوران ها و .. با اتمام شارژ موبایل و تبلت مواجه می گردند می توانند از این دستگاه استفاده نمایند، این ایستگاه شارژ دارای 15 الی 20 خروجی(به صورت خروجی USB، سیم های فست سه تایی(تایپسی، اپل . اندروید)، شارژر وایرلس و سوکتهای سه تایی باسیم توکار) به همراه محافظ ولتاژ می باشد و نیازی به خاموش شدن بعد از نصب ندارد. فضای لایت باکس بالا و فضای پایین آن می تواند جهت تبلیغات، اطلاع رسانی و برندینگ مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه قابلیت قرارگیری در فضای باز و هرنوع شرایط آب و هوایی است و امکان نصب فونداسیون و یا پیچ شدن برای آن وجود دارد.

شارژر عمومی - ایستگاه شارژ - شارژر رومیزی - شارژر دیواری - شارژر بی سیم - شارژر وایرلس - میز عسلی شارژ

 

 

 

 

شارژر - فروشگاه ایستگاه شارژ - دستگاههای شارژ موبایل - LDNIO - ال دینیو - ایستگاههای شارژ - ایستگاههای شارژ موبایل و تبلت - نیمکت شارژ - مبلمان شهری - MOBILE CHARGING STATION - انواع شارژر - شارژر موبایل - شارژر رومیزی - شارژر چندتایی - سیم های شارژ - شارژر بزرگ – زیباسازی شهر – دستگاههای جدید – تلوزیونهای تبلیغاتی – ایستگاه های شارژ- فست شارژ – انواع شارژر – شارژرهای فست – شارژ وایرلس – ایستگاههای شارژ وایرلس - ایستا شارژ - شارژر سامسونگ - شارژر اپل - شارژر هواوی - شارژر فندکی - شارژرهای هوشمند - شارژرهای دیواری - شارژرهای رومیزی-
شارژرهای جدید - شارژرهای اداری - شارژر اندروید - شارژرهای عمومی - جدیدترین شارژرها - ایستاشارژرها - شارژرهای همراه - قیمت شارژر - نوکیا - کابلهای شارژ - شارژر اصل - شارژرهای خیابانی - پاوربانکها - شارژرهای سیار - شارژرهای موبایل جدید و هوشمند - شارژرهای تبلت - شارژرها در مکانهای عمومی